سایت آموزش امید

مکانی برای آموزش و یادگیری

سایت آموزش امید

کسب و کار
سایت آموزش امید مکانی برای آموزش و یادگیری
آموزش اتوکد در حال آماده سازی می باشد

ساعات پشتیبانی آنلاین سایت آموزش امید

با سلام

مدیریت سایت آموزش امید در ساعات زیر آنلاین می باشد و می توانید در رابطه با مدیریت بخشهای سایت و نحوه برگذاری آموزشها با مدیریت مکاتبه نمایید:

صبح ساعت : 9 الی 10

بعد از ظهر ساعت 18 الی19

شب ساعت 22 الی 23

همچنین

ما دو نوع ثبت نام را در سایت در نظر گرفته ایم و کاربرانی که در این مدت که کادر مدیریت غیر فعال است می توانند به صورتهای زیر در سایت عضو شوند:

1- عضویت عادی و 2- عضویت ویژه

که با کلیک بروی هر کدام از این لینکهای عضویت می توانید در سایت عضو شوید به این صورت که اگر تنها می خواهید ازسایت دیدن کنید و یا فایلی را دانلود نمایید بروی عضویت عادی کلیک کنید و عضو سایت شده و فایلتان را دانلود نمایید ولیاگرمی خواهید در کلاسها و امکانات بیشتر سایت استفاده کنید بایستی روی لینک عضویت ویژه کلیک کنید که هنگام کلیک شما با فایل حق عضویت (فرم ثبت نام) مواجه خواهید شد که بعد از پرداخت تومان و خرید آن شما بایستی آن را پر کرده و به ایمیل ما ارسال کنید سپس در سایت با تکمیل مشخصات کامل پروفایل شامل شماره همراه و ایمیل و آی دی ثبت نام نمایید و منتظر بمانید تا مدیر بعد از بررسی اینکه شما فایل فرم ثبت نام را ارسال کرده اید و یا خیر و در صورت تایید عضویت شما به ویژه تغییر خواهد کرد در غیر اینصورت عضویت عادی و یا مسدودخواهد بود.


موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سایت آموزش امید،سایت آموزش،سایت آموزشی،امید،سایت آموزش نرم افزار،سایت آموزش اتوکد،سایت آموزش سیف،سایت آموزش ایتبس،سایت آموزش سپ 2000،سایت آموزش راهسازی

تاريخ : دو شنبه 24 فروردين 1394 | 16:5 | نویسنده : |

معرفی مهندسی عمران

معرفی رشته عمران

با سلام
قبل از معرفی و آموزش هر نرم افزار می بایست ابتدا با رشته ای که در آن مشغول به تحصیل می باشیم آشنا شویم در این تاپیک ما ابتدا رشته مهندسی عمران را معرفی می نماییم:
مهندسی عمران
یکی از حرفه‌های مهندسی است که به طراحی، نگهداری و ساخت سازه‌های مصنوعی و طبیعی شامل جاده‌ها، پل‌ها، کانال‌ها، سدها و ساختمان‌ها می‌پردازد. از لحاظ قدمت، مهندسی عمران پس از مهندسی جنگ، دومین نظام مهندسی به حساب می‌آید و امروزه مهندسی عمران، حد واصل مهندسی نظامی و مهندسی غیرنظامی محسوب می‌گردد. مهندسی محیط زیست، مهندسی ژئوتکنیک، ژئوفیزیک، ژئودزی، مهندسی کنترل، مهندسی حمل و نقل، علوم زمین، علوم جوی، مهندسی قانونی، مهندسی شهری، مهندسی هیدرولیک، علم مواد، مهندسی سازه‌های دریایی، مدیریت سواحل، نقشه‌برداری و مهندسی سازه از جمله زیرشاخه‌های مهندسی عمران هستند.

تاریخچه

آغاز فعالیت‌های مهندسی عمران احتمالاً بین ۴۰۰۰ تا ۲۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح و در مصر باستان و میان‌رودان بوده‌است. هنگامی که انسان‌ها زندگی عشایری را رها کردند؛ نیاز به ساخت‌وساز جهت تأمین سرپناه پدید آمد. در همان زمان گسترش حمل‌ونقل به نحو فزاینده‌ای اهمیت یافت و به اختراع چرخ و همچنین آغاز دریانوردی منجر شد.
تا پیش از دوران مدرن، تفاوت واضحی بین مهندسی عمران و معماری وجود نداشت. و اغلب از این دو عنوان به جای یک‌دیگر استفاده می‌شد. از ساخت هرم‌های مصری (۲۷۰۰–۲۵۰۰ پیش از میلاد) می‌توان به عنوان اولین نمونه از ساخت سازه‌های عظیم یاد کرد. از دیگر سازه‌های تاریخی عمرانی می‌توان به سامانهٔ مدیریت آب قنات در ایران باستان (با قدمت بیش از ۳۰۰۰ سال)، پارتنون در یونان باستان (۴۴۷–۴۳۸ پیش از میلاد)، جادهٔ آپیا در روم باستان (۳۱۲ پیش از میلاد) و دیوار بزرگ چین (۲۲۰ پیش از میلاد) اشاره‌کرد.
در قرن هجدهم میلادی تعریف مهندسی عمران از مهندسی جنگ تفکیک شد. جان اسمیتون اولین کسی بود که خود را مهندس عمران خواند. او کسی بود که فانوس دریایی ادیستون را بنا کرد و در سال ۱۷۷۱ به کمک همکارانش انجمن علمی مهندسان عمران اسمیتونین را بنیان نهاد.
در سال ۱۸۱۸ مؤسسهٔ مهندسان عمران در لندن تأسیس شد و در سال ۱۸۲۰ توماس تلفورد، مهندس برجسته، اولین رئیس مؤسسه شد. مؤسسه در سال ۱۸۲۸ مجوز سلطنتی را کسب کرد. متن این مجوز، مهندسی عمران را این‌گونه معرفی می‌کند:
هنر هدایت منابع بزرگ قدرت در طبیعت برای استفاده و آسایش انسان، به عنوان ابزار تولید و حمل‌ونقل در کشور، جهت تجارت داخلی و خارجی، که در ساخت راه‌ها، پل‌ها، قنات‌ها، کانال‌ها، هدایت رودها، و اسکله‌ها جهت واردات و صادرات و ساخت بندرها، لنگرگاه‌ها، خال‌ها، موج‌شکن‌ها و فانوس‌های دریایی به کار می‌رود و هنری برای هدایت قدرت مصنوعی برای اهداف تجاری و ساخت‌وساز و استفاده از ماشین‌آلات و زه‌کشی شهرها و روستاها است.

دروس دانشگاهی
استاتیک
مقاومت مصالح
تحلیل سازه ها
طراحی سازه های فولادی
طراحی سازه های بتنی
بارگذاری
ریاضیات
گرایشات تحصیلی در مقاطع تکمیلی
مهندسی سازه
مهندسی زلزله
مهندسی خاک و پی
مهندسی آب
مهندسی آب و فاضلاب
مهندسی مدیریت و ساخت
فتوگرامتری
بازار کار
امروزه بازار کار عمران شرایط مساعدی ندارد و متاسفانه در رکود به سر میبرد ولی گرایشهای هستند که بازار بهتری نسبت به این رشته دارند مثلا رشته نقشه برداری و سازه های آبی و مهندسی آب برای انتخاب رشته ای مناسب می بایست تحقیق کنید تا رشته مناسب خودتان را انتخاب نمایید.
نرم افزار های مرتبط با رشته عمران
از جمله نرم افزار های مهمی که نیاز است یک مهندس عمران به آنها تسلط داشته باشد به شرح زیر است:
1-نرم افزار اتوکد
2- نرم افزار ایتبس
3-نرم افزار سیف
4- نرم افزار سپ 2000
5- نرم افزار اتوکد لند در زمینه راه
و غیره
منتظر مطالب بعدی ما باشید
با تشکر

ostad-amozesh-autocad


موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: مهندس عمران مهندسی عمران آموزش نرم افزار اتوکدآموزش نرم افزار های عمرانی رشته ساختمان رشته راه و ساختمان مهندس ساختمانرشته عمران رشته مهندسی عمران کارشناسی عمران تکنولوژی عمران مهندسی تکنولوژی عمران کاردانی کارهای عمومی ساختمان کارهای عمومی ساختمان سایت آموزشی سایت آموزش سایت امید امید سایت اتوکد اتوکد

تاريخ : دو شنبه 24 فروردين 1394 | 11:13 | نویسنده : |

آموزشهای انجام گرفته شده

با سلام

تا کنون آموزش نرم افزار اتوکد انجام شده است و قرار است که تا پایان اردیبهشت ماه آموزش انجام گرفته شده به صورت فایل Pdf در اختیار کاربران ثبت نام شده قرار داده شود و برای دیگر کاربرانی که مایلند آموزش ها را دریافت نمایند پیشنهاد می شود با مراجعه به سایت اموزش امید به آدرسwww.siteamozeshomid.tk و پر کردن فرم درخواست خود را برای دریافت آموزش اتوکد ثبت نمایند که بعد از بررسی فایلها از طریق ایمیل برای آنها ارسال می شود لازم به ذکر است کاربرانی که در کلاسها ثبت نام نمایند از تخفیف هایی که درصد آنها مشخص می شود برخوردار خواهند بود لذا پیشنهاد می کنیم برای اینکه آموزشها را با تخفیف دریافت نمایید به سایت اموزش مراجعه نمایید و در کلاسهایی که در حال برگذاری می باشد ثبت نام نمایید که در پایان هر آموزش آن آموزش با تخفیف در اختیارتان قرار گیرد در غیر اینصورت آموزش ها را می بایست با قینت های بدون تخفیف از فروشگاه ما به آدرس www.siteamozeshomid.parspa.ir خریداری نمایید.

پیشنهاد می کنیم برای اینکه از تخفیف ها بهرمند شوید حتما به سایت آموزش امید مراجعه نمایید و فرم ثبت نام را پر نمایید و برای مدیر ارسال نمایید

موفق باشید


موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سایت آموزش امید عضو فعال می پذیردسایت آموزش امیدسایت آموزش اتوکدسایت آموزش ایتبسسایت آموزش سیفسایت آموزش سپ 2000

تاريخ : دو شنبه 24 فروردين 1394 | 1:56 | نویسنده : |

آموزش های در حال برگزاری

با سلام

در حال حاضر کلاس آموزش نقشه کشی بااتوکد در حال پذیرش کاربرمی باشد :

مهلت ثبت نام :25/2/1394

تاریخ برگذاری کلاس انجمنی:1/4/1394

تاریخ آماده نمودن فایلهای آموزش به صورت Pdf از تاریخ 1/3/1394 الی 1/4/1394 می باشد.

که در تاریخ 1/4/1394 علاوه بر ارائه فایل های pdf شده به کاربران عضو آموزش نقشه کشی با اتوکد طبق برنامه زمانی که اعلام می شود برگذار می گردد.

برای اینکه با شرایط و ضوابط شرکت در کلاس ها آشنا شوید و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اصلی آموزش به آدرس زیر مراجعه نمایید:

www.siteamozeshomid.tk

موفق باشید


موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سایت آموزش امیدسایت آموزش اتوکدسایت آموزش ایتبسسایت آموزش سیفسایت آموزش سپ 2000سایت آموزش بارگذاری و راهسازی

تاريخ : دو شنبه 24 فروردين 1394 | 1:6 | نویسنده : |

اهداف سایت آموزش امید

با سلام

اهداف مهم ما از ایجاد این سایت:

ایجاد انجمنی با فضای خصوصی برای آموزش

ایجاد مکانی برای مبادله فایل های آموزش و علمی و تحقیقاتی

ایجاد فضایی کاملا علمی و دوستانه برای کسانی که دوست دارند پیشرفت کنند

ایجاد مکانی برای کسانی که می خواهند بعضی نرم افزار ها و یا آموزشها را فراگیرند ولی در اکثر سایت نتوانستند به هدفشان که آموزش کامل باشد برسند

بحث و تبادل نظر های علمی

تولید علم

مشاوره در انجام پروژه های دانشگاهی

آموزشگاهی علمی برای تمام دانشجویانی که می خواهند خودشان پروژه شان را انجام دهند.

و صدها ایده دیگر که تنها با گام برداشتن توسط خودمان در راه این مهم ممکن می شود

منتظر هستیم


موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سایت آموزش امیدسایت آموزشسایت آموزشیامیدسایت آموزش نرم افزارسایت آموزش اتوکدسایت آموزش سیفسایت آموزش ایتبسسایت آموزش سپ 2000سایت آموزش راهسازی

تاريخ : یک شنبه 23 فروردين 1394 | 23:3 | نویسنده : |

خرید کتب کنکوری ارشد عمران

با سلام پک کامل کتب کنکوری ارشد عمران مدرسان شریف

به همراه درسنامه و تست تالیفی و سالهای 91 به قبل
قیمت گذاری توافقی
کتابها نشر 90 هستند برای آمادگی آزمون کنکور ارشد سال 91
شامل سوالات کنکوری آزمون ها از سالهای 1375 تا 1390

کتب در تصویر زیر مشاهده می شوند

جهت خرید بروی لینک زیر کلیک کنید و یا در نظرات اعلام نمایید

جهت خرید کلیک کنید

متشکرم


موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: کتب دست دوم ارشد عمران خرید کتب کنکوری ارشد ارشد عمران کتاب کنکوری ارشد عمران کتاب دست دوم

تاريخ : شنبه 25 دی 1391 | 23:47 | نویسنده : |

معمای سایت آموزش امید

معمای تصویری بازکردن گره ها

برای امروز شما دو معمای قشنگ و نسبتا سخت آماده شده که امیدواریم اول فکر کنید دوم فکر کنید و سوم فکر کنید تا خودتان معما ها رو حل کنید بعد سراغ جواب معما ها بروید. مطمئن هستم که می تونید پاسخ معما ها رو بگید.

1- آیا می توانید بدون باز کردن گره ها و یا بریدن طناب ها دست این دو نفر را آزاد کنید. برای حل این معما می توانید دقیقا به همین شکل طناب دور دستان خودتان و کس دیگری ببندید و سعی کنید که طناب ها را آزاد کنید.

معمای تصویری بازکردن گره ها (1)www.mehcom.com

معمای تصویری بازکردن گره ها (1)www.mehcom.com

++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++ ++

معمای جالب حلزون توی چاه

2- حلزونی داخل چاهی به عمق 20 متر افتاده است. حلزون سعی می کند از دیواره چاه بالا برود و از آن خارج شود. هر روز این حلزون می تواند 5 متر بالا برود، اما شب هنگام، به خواب رفته و 4 متر به پایین سر می خورد. چند روز طول می کشد که این حلزون از چاه خارج شود؟

برای دیدن پاسخ معما ها به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: معمای جالب معمای سختمعمای علمیآموزش اتوکد

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 فروردين 1391 | 13:18 | نویسنده : |

مطلب آموزشی

تاريخ : جمعه 28 فروردين 1391 | 18:38 | نویسنده : |

سر در علمی آموزشی

به سایت آموزشی امید خوش آمدید

line of four rolling smileys animated gif

مطالب آموزنده

line of four rolling smileys animated gif

کلیپ های آموزشی

نقشه کره زمین و تعداد آنلاین بودن این صحفه در
همین ساعت نمایش افراد(IP)


موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: سایت آموزش امید عضو فعال می پذیردسایت آموزش امیدسایت آموزش اتوکدسایت آموزش ایتبسسایت آموزش سیفسایت آموزش سپ 2000

تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1391 | 13:34 | نویسنده : |

راهنمایی برای انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری،سایت آموزش امید،سایت آموزش دانشجویان کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری،سایت آموزش امید،سایت آموزش دانشجویان کنکور سراسری

انجام مشاوره مفید و کارا با کمترین هزینه

با سلام

ضمن عرض تبریک به همه عزیزان قبولی کنکور سراسری 1394 به عرض می رساند سایت آموزش امید به تمام دوستان که برای انجام انتخاب رشته دچار مشکل شده اند و نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند راهنمایی و مشاوره می دهد برای این امر شما می توانید در ساعات پشتیبانی آنلاین سایت که ساعات آن در زیر آمده است مراجعه نمایید و از این مشاوره و راهنمایی با حضور کارشناسان استفاده نمایید ضمنا اشاره شود که برای مشاوره کافی است تنها مبلغ ناچیزی بپردازید و سپس از بهترین انتخاب رشته که توسط کارشناسان ارائه می شود بهره ببرید برای انجام مشاوره کافی است از طریق فرم زیر نام نویسی نمایید و در نوبت قرار گیرید تا در ساعت معین شده مشاوره لازم به وسیله پشتیبانی آنلاین همین سایت داده شود ضمنا ساعات پشتیبانی آنلاین سایت نیز در زیر آمده است موفق باشید.

برای ثبت نام و نوبت گیری برای مشاوره اینجا کلیک کنید ضمنا آدرس و یا تلفن خود را برای هماهنگی برای مشاوره قرار دهید.

نکته : از موارد فرم بالا تنها نام و تلفن و نشانی الزامی کافی است وارد کردن بقیه موارد الزامی نیست و می توانید به صورت رندوم عددی را وارد نمایید.

انتخاب رشته کنکور سراسری،سایت آموزش امید،سایت آموزش دانشجویان کنکور سراسری

موفق باشید


موضوعات مرتبط:
برچسب‌ها: انتخاب رشته کنکور سراسریسایت آموزش امیدسایت آموزش دانشجویان کنکور سراسریآموزشسایت آموزش کنکور

تاريخ : شنبه 10 مرداد 1389 | 13:38 | نویسنده : |
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Slide Skin:.